1. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?
2. Mieszkam w Rakszawie / w okolicach Rakszawy, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionej bielizny?
3. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
4. Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu nbielizna.pl?
5. Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
6. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
7. Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?
8. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?
9. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
10. Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
11. Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?
12. Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
13. Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem karty?
14. Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
15. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
16. Nie wiem gdzie wpisać kod rabatowy otrzymany ze sklepu?
17. Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?
18. Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?
19. Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?
20. Nie pamiętam hasła do nbielizna.pl?