Wczytuję dane...

1. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.

2. Mieszkam w Rakszawie / w okolicach Rakszawy, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionej bielizny?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia proszę wybrać formę wysyłki „odbiór osobisty” Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru. Zapłata za zamówienie może nastąpić przy odbiorze bielizny w kasie. Nie ma możliwości przymierzenia bielizny w siedzibie sklepu lub za pośrednictwem systemów płatności dostępnych na naszej stronie.

3. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.

4. Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu nbielizna.pl?

Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronach www.intymna.pl. Nie przesyłamy klientom katalogów z bielizną.

5. Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy DPD lub KEX. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD: www.dpd.com.pl lub KEX: www.k-ex.pl. Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronach internetowych firm kurierskich.

6. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, przedstawicielem firmy kurierskiej DPD lub KEX. Czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami sklep@nbielizna.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

7. Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?

Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej.

8. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez nbielizna.pl podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

9. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

10. Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

11. Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.

12. Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

13. Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem karty?

Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto sklepu nbielizna.pl.

14. Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem.

15. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się

16. Nie wiem gdzie wpisać kod rabatowy otrzymany ze sklepu?

Kod należy wpisać po dodaniu produktów do koszyka, w momencie wyboru formy płatności. Pod produktami pojawi się odpowiednie okienko.

17. Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?

Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Dokładna dostępność towarów podawana jest przy poszczególnych produktach.

18. Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

19. Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

Dostępność oznacza czas sprowadzenia bielizny do magazynu sklepu nbielizna.pl. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma bieliznę w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

20. Nie pamiętam hasła do nbielizna.pl?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail i nowe hasło. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.